Something Special here...

Related Posts with Thumbnails

Tuesday, December 29, 2009

Me and My Abangde


Bertemu di ITM(UITM) Shah Alam, bercinta, bertunang lepas tu kahwinlah... apa lagi. Di hari jadi aku(ini abangde tak pernah lupa) atau anniversary(selalu dia lupa aku yang kena ingatkan) selalunya dia akan ke kedai kek bersama adik-adikde, yang akan di beli kek pilihan sibongsu, belon, mask, topi badut dan macam-macam lagi yang semuanya pilihan sibongsu, sudahnya hari jadi aku jadi parti harijadi kanak-kanak raibena! kahkah...nasiblah.
Anak-anak saudaraku kata abangde suami mithali sebab dia suka duduk rumah kalau takde apa-apa urusan. Aku pulak tak duduk diam di rumah ada saja benda yang nak di beli, window shopping atau lepak dengan anak-anak atau dengan kawan-kawan kat cafe, atau kopitiam hinggakan seorang teman cakap "eh nora bila kau pindah rumah? tak beritau aku pun, rumah kau kat Curve tingkat berapa?". Sebabnya teman ni tiap kali call tanya aku kat mana...

No comments: